您当前的位置:供求首页> 整机平台> 挖掘机械> 轮式挖掘机> 山东九山挖掘机JS75-9M
  • 山东九山挖掘机JS75-9M 山东九山挖掘机JS75-9M
  • 山东九山挖掘机JS75-9M

山东九山挖掘机JS75-9M

价  格:

170000元/ 台

共被查看 46

更新日期:2016-11-29

有效期至:2016-12-29

产品品牌:

规格型号:JS75-9M

价格:170000元/台

所在地区 : 山东济宁

产品分类 : 轮式挖掘机

 一、工作装置(Working device)

加强型设计的动臂、斗杆、挖斗,使得整机具有更长的使用寿命。

(The reinforced boomarm and bucket,enable the prolonged service life of the complete machine.)

二、驾驶室(Cab)

驾驶室优化设计,配备了人机工程学设计的山河重工专用座椅,全覆盖内饰,视野开阔,操作空间大,密封性能好,人性化的前置排挡机构,驾乘环境安全舒适。

The optimal design is conducted for the cab which is equipped with SHZG dedcated seats of ergonomical design,full-coverage interior,thus offering wide vision,greater operating space,better sealing,humane front gear mechanism and safe and comfortable driving environment.)

三、覆盖件(Covering parts)

五开门式钢制机罩,坚固耐用,方便维修人员进入所有关键的检查点,更好的实现维护与保养。

Five-door steel engine hood is sturdy and durable facilitating servicemens access to all critical check points,and better maintenance of the engine.)

四、行走系统(Walking system)

使用加重型前后驱动桥、变速箱,提供更强的承载能力。

Use heavier type front and rear drive axle and gearbox,providing higher carrying capacity.)

五、监控系统 Monitoring system

整机电气系统采用集中控制,可靠性高,维修方便,智能化的监控系统设有实时监控、自动报警功能,优化的人机交流界面,更加便于操作者对整机运行情况进行实时监控。

(The complete machine is applied with the centralized control, featuring high reliability and easy maintenance, the intelligent monitoring system is designed with the functions of real -time monitoring and automatic alarm, the optimized human-machine interaction facilitates operators  monitoring for the complete machine working conditions.)

六、液压系统hydraulic system

采用派克液压系统,先导精准控制,复合作业能力强,作业效率高,精细作业能力更好;配备国际知名的品牌液压元件,可靠性高。

It is applies with PARKER hydraulic system, precise control, strong intermodal operation capability, high working efficiency and better fine operation ability. It is also equipped famous international brand hydraulic parts, with high reliability.



免责声明:以上所展示的信息由会员自行提供,内容的真实性、准确性和合法性 由发布会员负责。中国路面机械网对此不承担任何责任。

友情提醒:为规避购买风险,建议您在购买相关产品前务必确认供应商资质(营业执照等证件)及产品质量。我们原则上建议您选择经过中国路面机械网认证的 守信通 会员

山东九山重工有限公司

该用户未通过认证

主营产品: 挖掘机,压路机,整平机,抹光机,配件 联系人: 解思
资质认证: 邮 件:
开店时间: 电 话: 0537-2078100
所在地: 山东省济宁市海南东路2号 手 机: 18105372995

免责声明:以上所展示的信息由会员自行提供,内容的真实性、准确性和合法性 由发布会员负责。中国路面机械网对此不承担任何责任。

友情提醒:为规避购买风险,建议您在购买相关产品前务必确认供应商资质(营业执照等证件)及产品质量。我们原则上建议您选择经过中国路面机械网认证的 守信通 会员

*询价标题:
主要内容:
*询价地区:
 
*联系人: *手机号码:
公司名称: 电子邮箱:
发送询价单
成功

山东九山重工有限公司

该用户未通过认证

山东省济宁市海南东路2号

点击查看联系方式

商家简介

 山东九山重工有限公司坐落于素有运河之都、孔孟之乡美誉的山东济宁。紧靠贯穿南北的京九线铁路、京沪铁路、京福 铁路、京杭大运河,得天独厚的地理位置为广大的客户带来交通运输的便利条件.   九山重工是一家集科研、生产及销售为一体的综合性企业。