您当前的位置:供求首页> 整机平台> 装修机械> 其他> 长期供应冷冻修边机
  • 长期供应冷冻修边机 长期供应冷冻修边机
  • 长期供应冷冻修边机

长期供应冷冻修边机

价  格:

面议

共被查看 476

更新日期:2013-03-15

有效期至:2013-06-13

产品品牌:

规格型号:

价格:面议

所在地区 : 广东中山

产品分类 : 其他

冠连五金矿产(香港)有限公司投资成立的中山市正亮精密机械有限公司,专业从事金属、非金属表面处理技术的开发及机械设备的研制、销售及技术咨询服务。
冠连五金公司从上世纪八十年代即从事于表面处理技术的研发,具备强大力量和技术成果的积累,尤其在低温表面处理技术方面更具独特优势。现投放市场的YJ系列液氮深冷表面处理机,更适合中国及东南亚等发展中的国情,能耗低,操作方便实用,综合性价比高。
该机是一种利用液态氮的急速深冷,使得被处理物件毛边迅速冷冻,在临界脆化状态下,通过高速离心装置,将耐低温复合材料微粒连续、高速喷射至被处理物件,经过反复循环喷射操作,即可在不损伤物件表面的情况下,高效率、高质量地去除物件的毛边、飞边、毛刺。
此设备广泛应用于汽车、五金、航天、电子、通讯、IT、3C等行业,适用于处理:橡胶、塑胶、热塑性树脂等高分子材料;锌、铝、镁等合金零部件;电子制品及其它适宜加工的五金制品。是上述产品后道毛边、飞边、批锋去除工艺的设备。
该机自动化程度高,控温精准,操作简单。加工除毛边效率极高,可大量取代以往的手工操作。在数倍放大镜下观察,产品外表面美观,外观一致性明显优于手工修边。
 
Crown Lian Minmetals (H.K) Ltd. sets up his joint venture in Zhongshan Zhenliang Procision Machinery Co, Ltd. The joint venture focus on surface treatment process development,equipment design and manufacturing, sales and consulting.
We have solid strength on low temp surface treatment with the support from Crown Lian. Crown Lian has accumulated a lot of know-how on surface treatment process. Now we provide YJ series liquid freeze surface treating machines. They are with perfect economics. They can meet most requirements in Southeast Asia and Chinese markets.
This trimmer refrigerates parts quickly with liquid nitrogen to embrittlement. Spraying high speed composite grains to the parts processed with centrifugal pump, the edge can be trimmed efficiently but no damage to the surface of the parts
This trimmer can be widely used in different industries, such as auto, metal, aerospace, electronics, telecommunication,IT.It can process non-metallic parts, such as rubber, plastics,epoxy, can also deal alloy parts. This equipment is right finishing tool to remove burrs.
The machine well controls temperature with high automation technology. It is equipped with imported PLC and man-machine friendly touch screen. People can run it very easily. This high efficient machine can replace the traditionally manual process. Even under magnifier, you can see its nice surface on your parts. It is obviously better than manual work.
 
 
产品特点   Feature
1     适用于加工任意几何形状的:橡胶、塑胶、热塑性树脂等高分子材料;锌、铝、镁等合金压铸件;电子制品及其它五金制品。
 
2     修边精度高,尤其善于处理微小的(手工不可能处理到的)、几何形状复杂的物件。
3     生产效率高,一台机器每天的处理量相当于80-200名熟练工人的工作量。
4     在完美提高物件外观质量的前提下,对物件不会造成任何表面损伤,并可提高产品的使用寿命。
5     修边的合格品率不低于99%,是人工处理无法达到的,外观一致性明显优于手工修边。
6     整机占地面积小,操作简单,工人劳动强度低,无污染、无危害。
7     综合加工成本低于原始的人工处理,经济适用。
 
1、Can be used for different shapes,for rubber, plastic, zinc, Al, Mg parts.
2、High precision: especially on tiny parts with complex shape.
 
3、High efficiency: Output of single machine can be equal to 80-200 skilled operators.
4、No damage to parts but with nice surface. The process can also improve the life time of the parts.
 
5、The reject rate is less than 1%, which can never be reached by manual work. Consistency is much better than manual work.
 
6、It needs limited space, with easily operation. No pollution or harm to people.
 
7、Economy: overall cost is much lower than traditional manual work.

免责声明:以上所展示的信息由会员自行提供,内容的真实性、准确性和合法性 由发布会员负责。中国路面机械网对此不承担任何责任。

友情提醒:为规避购买风险,建议您在购买相关产品前务必确认供应商资质(营业执照等证件)及产品质量。我们原则上建议您选择经过中国路面机械网认证的 守信通 会员

中山市正亮精密机械有限公司

该用户未通过认证

主营产品: 冷冻修边机/冷冻去毛边机 联系人: 罗小姐
资质认证: 邮 件: 13823936603@139.com
开店时间: 电 话: 760-88920945
所在地: 中国广东省中山市南区第二工业区昌盛路21号 手 机: 13590793398

免责声明:以上所展示的信息由会员自行提供,内容的真实性、准确性和合法性 由发布会员负责。中国路面机械网对此不承担任何责任。

友情提醒:为规避购买风险,建议您在购买相关产品前务必确认供应商资质(营业执照等证件)及产品质量。我们原则上建议您选择经过中国路面机械网认证的 守信通 会员

*询价标题:
主要内容:
*询价地区:
 
*联系人: *手机号码:
公司名称: 电子邮箱:
发送询价单
成功

中山市正亮精密机械有限公司

该用户未通过认证

中国广东省中山市南区第二工业区昌盛路21号

点击查看联系方式

商家简介

中山市,地处珠江三角洲,是伟人孙中山先生的故乡,交通便利,经济发达。 冠连五金矿产(香港)有限公司在中山投资成立的中山市正亮精密机械有限公司,专业从事金属、非金属表面处理技术的开发及机械设备的研制、销售及技术咨询服务。