您当前的位置:供求首页> 配件平台> 桩工机械> 旋挖钻机> 旋挖钻机钻头
  • 旋挖钻机钻头 旋挖钻机钻头
  • 旋挖钻机钻头

旋挖钻机钻头

价  格:

面议

共被查看 185

更新日期:2014-04-17

有效期至:2014-10-14

产品品牌:

规格型号:

销售价格:面议

是否原厂:

所在地区 : 山东聊城

产品分类 : 旋挖钻机

阳谷吉星钎具有限公司位于阳谷县经济开发区内。主要生产和销销凿岩具、矿山配件、工程工具、岩土钻掘工具、盾构具。公司凭借尖的技术人才、丰富的生产经验,依靠精良的生产设备、先进的制造工艺、科学的管理体系及优质的售后服务,在日益激烈的市场竞争中不断发展壮大。公司已通过ISO90012000质量管理体系认征,公司拥有自营进出口权。

 Yanggu Ji xing Tools.Co.,Ltd, located in Developing zone of Yanggu Town, Liaocheng, China, is specialized in producing Foundation Drills and Rock Auger Bits. Depending  on the top-technical talents, rich experience in production, sophisticated production equipment, advanced manufacturing technology, scientific management system and excellent after sale service, the company has grown in strength . Moreover, Yanggu "Ji Xing"  has passed ISO9001, 2000 quality management system certification, and has own the right of  import and export 

我公司主要产品有:各种型号的采煤机用镐形截齿、刀形截齿、掘进机用掘进齿、旋挖钻机用旋齿、铣刨机用铣齿、岩石钻头、锚杆钻头。我公司产品广泛用于铁路、高速公路、隧道、地铁、煤矿、地矿、治金、水利等行业。产品畅销二十多个省、市、自治区,并进入日本、美国、欧洲等国外市场,深受用户好评。

    Our main products are as follows: all types of pick-shape cutters and cutting tooth used in coal mining machine,rotary drill bit used in rotary drilling rig, driving gear used in digging machine, milling bit, rock drill bit, anchor drill bit for milling.Our products are widely used in railway, highway, tunnel, subway, mine, mine, metallurgy, water conservancy and other industries. Products sell well in more than 20 provinces , cites, and autonomous regions, and our products are well received by the customers from the United States, Japan,  Europe and other foreign markets.

    公司坚持质量、信誉至上的原则,愿以优质的产品、优惠的价格、满意的服务与海内外客户真诚合全,共创辉煌。

     Adhering to the "quality first, reputation first" principle,our company sincerely welcomes all customers at home and abroad to cooperate and craate resplendence together with  high-quality products, preferential prices and good service.

免责声明:以上所展示的信息由会员自行提供,内容的真实性、准确性和合法性 由发布会员负责。中国路面机械网对此不承担任何责任。

友情提醒:为规避购买风险,建议您在购买相关产品前务必确认供应商资质(营业执照等证件)及产品质量。我们原则上建议您选择经过中国路面机械网认证的 守信通 会员

阳谷吉星钎具有限公司

该用户未通过认证

主营产品: 旋挖钻头,煤截齿 联系人: 宋娜
资质认证: 邮 件: sdjxqj@163.com
开店时间: 电 话: 0635-2959777
所在地: 山东聊城阳谷县清河西路88号 手 机: 15206356990

免责声明:以上所展示的信息由会员自行提供,内容的真实性、准确性和合法性 由发布会员负责。中国路面机械网对此不承担任何责任。

友情提醒:为规避购买风险,建议您在购买相关产品前务必确认供应商资质(营业执照等证件)及产品质量。我们原则上建议您选择经过中国路面机械网认证的 守信通 会员

*询价标题:
主要内容:
*询价地区:
 
*联系人: *手机号码:
公司名称: 电子邮箱:
发送询价单
成功

阳谷吉星钎具有限公司

该用户未通过认证

山东聊城阳谷县清河西路88号

点击查看联系方式

商家简介

阳谷吉星钎具有限公司位于阳谷县经济开发区内。主要生产和销销凿岩具、矿山配件、工程工具、岩土钻掘工具、盾构具。公司凭借尖的技术人才、丰富的生产经验,依靠精良的生产设备、先进的制造工艺、科学的管理体系及优质的售后服务,在日益激烈的市场竞争中不断发展壮大。